hahahaha..

(Tjej ~16 kommer gående mot spårvagnshållplatsen samtidigt som hon pratar högt och tydligt i mobilen så att alla kan höra vad hon säger.)
Tjejen: Jag var nyss inne på NK och köpte den där sjukt snygga tröjan vi kollade på igår. Asså den är verkligen den snyggaste jag sett och den satt helt perfekt, så jag köpte den. Det är ändå mamma som betalar och vaddå, 2500 är ju faktiskt inte såååå mycket?(paus)? Vad sa du baby??(paus)? Klart vi ska ses och ta en drink före, vad sägs om en Cosmo?
(I samma stund börjar mobilen som hon redan ?pratar? i ringa i örat på henne. Hon rycker till och ser lite förvirrad ut.)
Tjejen: Du darling, det ringer på andra linjen nu, jag måste ta det. Puss!

tjuvlyssnat.se


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback