Lite shopping idag

Idag blev det inget jobb som han sa att det skulle ha bilvit... Så därför körde jag och Palle in till Kristianstad och åt mat på Trendie :) Gott gott. Deras kyckling-curry baguette slår allas! Innan vi körde sa jag att jag inte skulle handla något, men det blev en del iaf. Köpte bla. en orange/röd BH med matchande trosor, ett par svarta tygskor på Din Skor (som jag har letat efter sådana... Ville köpa de vita också med jag väntar tills jag får hem mitt H&M paket) och en vännerbox (säsong fyra). Köpte även ett par vita tygskor till Pallux :)

Tränat ikväll. Spinning och Core idag. Tycker inte att det är speciellt kul men jag hoppas att det ger mig en plattare mage iaf :) Löpning passar mig mycket bättre. Har tillochmed börjat gilla det lite grann :)

Nu ska jag lägga mig och titta på vänner (ovanligt) sen ska jag sova för imorn blir det jobb på Ritz! Kom och hälsa på mig fär vettja :) Puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback