Världens bästa tjejer

Idag har vi varit och bowlat med alla HV-klasserna, trevligt! :) Jag, Viki, Carro, Emelie och Olga var såklart i ett lag ;) Tur att jag går i samma klass som de tjejerna, dom gör verkligen allt mycket lättare i skolan. Går inte en dag utan mina och Vikis attacker :) Synd bara att alla bor så långt iväg, det blir ju inte att man kan umgås utanför skolan. Viki bor i Hässleholm, Carro i Simrishamn, Emelie i Åhus och Olga i K-stad... Inte några ställen man åker varje dag direkt, förutom K-stad då ;)

Nej, nu måste jag plugga. Har världens samhällsuppgift att göra, måste ta itu med den. Kan inte öppna den på min dator så jag håller tummarna för att det går på ngn av de andra... :/ Och ikväll blir det träning.. :)

   
  
  

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback