Ny design

Hej!

Dagen går i samma tecken som gårdagen, dvs slappdag á la Nattie. Men till skillnad från igår så vankas det träning ikväll. Och det ska ärligt talat bli ganska skönt att röra på fläsket lite :) Bara vi inte ska ha sådana grisiga intervaller, då är jag inte med... :( Men förmodligen blir det så iaf...
Imorn står träningsmatch mot Näsum på kalendern. Hm, träningamatch mitt i sommaren? Ja, ja, allt för att vara bäst när serien väl drar igång igen. Och vi ligger ju som sagt var ganska bra till i den. Leder den t o m. Vi hoppas väl alla på ett avancemang upp i div. 3, inte sant? :)

Just nu ligger jag i min säng (vart annars?), och jag har länge funderat på vad det är för konstigt som luktar varje gång jag befinner mig i denna delen av rummet. Nu har jag äntligen kommit på det; det är den stora sjöstjärnan jag köpte i Grekland förra året som ligger och osar på mitt nattduksbord. Kanske dags att slänga den? Men ack, den är ju så fin. Får helt enkelt stå ut med den lagom mystiska lukten.


Igår ändrade jag design på bloggen om ni inte har märkt det? Var så trött på den rosarandiga bakgrunden jag hade innan så jag ville knappt gå in på bloggen längre. Men nu är det borta, och istället sitter där en underbar, vit "medaljontapet" och pryder min kära blogg :) Även headern ändrade jag, men är dock inte riktigt nöjd med den ännu. Den tål helt enkelt att finslipas på.

Och så undrar jag en sak? Vart i hundan är solen nu när jag äntligen är lite ledig??? Jag som var så mallig för att jag skulle få lite firhet i början av augusti, jag var nästan helt hundra på att vädert skulle bli bättre, men tji fick jag. Här ligger jag i min säng på min andra ledig dag och tittar på Sunes jul. JUL?! Det är ju verkligen somrigt. Yeha, typ. Men man ska inte klaga :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Josse

Gillar den nya designen :)

2007-08-01 @ 14:56:14
Postat av: Nathalie

tack så mycket! :)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback