god dag!

som jag skrev i mitt förra inlägg har jag börjat mitt nya nyttiga liv, och jag kan meddela att det fortfarande håller i sig. än så länge har jag rört på mig varje dag detta året med undantag för den 1/1 (har ju sina förklaringar) känns bra! trodde inte att jag skulle klara av att hålla det så bra som jag har gjort med tane på att jag har ätit godis och onyttigheter i princip varje dag hela hösten, och inte rört på mig ett enda dugg. palle är den som är mest förvånad, men han är också stolt över att jag faktiskt har gått in för det:)

idad var det första konstgrästräningen för denna säsongen. 7 st var vi. men när vi räknade efter så skulle vi kunna vara 20-22 st. och då har vi inte räknat med dom som har sagt att de ska sluta. så nu återstår det bara för alla som har sagt att dom ska komma att dom också gör det. för det funkar inte att bara snacka. och så återstår det fårstås även att hitta en tränare. men det ska nog lösa sig, eller hur julia? :)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback