"perfekt sommarblond - på egen hand"

Fick hem senaste numret av veckorevyn idag, och jag blev väldigt arg och irriterad när jag läste deras artikel om hur man kunde bli "perfekt sommarblond" på egen hand. Att bleka håret hemma är något av det värsta man kan göra. Hur många av er har inte sett en tjej med längre hår som har en vit utväxt och gula/orangea toppar? Jag har iaf sett ett hundratal såna tjejer. killar med för den delen. Och det beror ju på att de absolut inte vet hur man ska hantera blekning. Därfrö tyckte jag att det var idiotiskt av Veckorevyn att skriva en "guide" eller vad man ska kalla det till hur man slingar och bleker håret hemma. Mitt bästa tips till er är att ALDRIG NÅGONSIN bleka håret hemma. 90% av gångerna blir det katastrof, och då får man ändå gå till frisören och fixa till det, eller gå runt och se ut som en kyckling i huvudet.




Dessutom hade deras snygga modeller blivit vidgjorda på salong...
Dom lurar ju verkligen sina läsare genom att försöka få dem att tro
att det kommer bli lika dant när de gör det hemma själva.. BU!

Kommentarer
Postat av: kentmadde

mitt blir kanon och jag gör det hemma själv :)

Postat av: vickybajcon

det står slingor? slingor går alldeles utmärkt att göra hemma ju :D

2009-04-15 @ 21:55:00
Postat av: vickybajcon

det står slingor? slingor går alldeles utmärkt att göra hemma ju :D

2009-04-15 @ 21:55:24
Postat av: vickybajcon

det står slingor ju? :D det går utmärkt att göra det hemma själv?

2009-04-15 @ 21:56:04
Postat av: Nathalie

nej vickybajcon. det går inte utmärkt om håret är färgat sedan innan! och inte om man ska färga utväxen heller. många sätter blekning på hela håret och inte bara i utväxten. ajaj.

2009-04-15 @ 22:04:01
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

DÅLIG uppdatering!!!

2009-04-18 @ 20:40:12
Postat av: Selina

Jag använder både sprayblond och slingor, och gör utväxt, blir inga problem.

2009-07-25 @ 17:27:34

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback