update

kanske skulle vara på tiden med en lite uppdatering? men vad ska jag skriva om då? jag har precis tagit ett bad och gjort en helrenovering av mig själv. rakat benen (det var på tiden) tvättat håret med silvershampoo och gjort inpackning. skönt. nu funderar jag på om jag ska lägga min i sängen och äta godiset som blev över från helgen, eller om jag kanske ska gå ut och gå en runda? vad tycker ni? imorn ska vi iaf ta klassfoto. kul att vi tar det klockan nio när jag inte börjar förrän ett! snacka om irriterande. jag hade verkligen behövt en sovmorgon. vi ska vara utklädda till troll och texten under vår bild ska vara "aou saou kom hider sau ska ja pösse di".. kanske inte passar bra ihop men roligt blir det! ja ja..

hejdå:)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback