tillbaka där jag en gång började

Ikväll var det match mot Listerby. Roger hade tänkt att vi skulle prova ett nytt spelsystem vilket innebar 3-5-2 (tre backar, fem mittfältare och två forwards). Detta betydde att jag fick vara yttermittfältare :) (är vänsterback annars) Även julia som annars alltid är högerback fick ta en steg upp. Detta skulle visa sig vara ett lyckat drag då Julia börjar med att göra ett mål, och en stund senare jag även JAG mål. Hallå! jag har väl aldrig gjort mål i hela mitt liv (näsan inte iaf) haha, så det var roligt. ännu roligare var att det dessutom var med vänsterfot. så all träning och tjat från roger om min vänsterfot har tydligen gjort resulat :) dessutom stod jag senare för två assist :) ;) roligaste matchen jag har spelat på länge faktiskt. 6-0 blev det tillslut till oss men det kunde blivit större siffror om vi satt alla våra chanser :) Fler sånna här matcher tack :)




Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback