projektarbete

idag har jag och viki haft vår första fotografering till vårt projektarbete. gick grymt bra! dagen började klockan nio på schackmatt där vi valde ut kläder till dagen. sedan bar det vidare mot salongen där vi fixade deras hår, sminkade dem och klädde på dem kläderna. klippt och färgat dom hade vi gjort i förväg (jag gjorde krook och ekdahl igår) vid ett hade vi bestämt träff med serny. vi begav oss ut mot tredenborg där vi satte upp en massa blixtar till ingen nytta för serny ändrade sig och använde sig bara av solljuset isället :) så jag och viki fick jobba hårt för att reflektera solljuset mot modellerna :) bilderna blev iaf sjukt bra! var svårt att bara välja en bild på varje modell men det gick tillslut. imorn ska jag hämta bilderna hos serny och ta dom till önskefoto för tryckning :) kommer bli hur bra som helst det här :)



våra snygga modeller :)

Kommentarer
Postat av: kentmadde

Vad tar du för en klippning? :)



För jag e väldigt pepp på sån kort som till vänster, faaaaast inte såååå kort :)

Postat av: Jennie

Fina de blev :)

2008-10-28 @ 21:48:19
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: kentmadde

Okej Okej!

var är salongen då? :)



hihi för sen när jag får min nästa lön (15:e)

Kanske du har lust att cuta av mitt hår? :)

2008-10-29 @ 15:50:02
URL: http://kentmadde.blogg.se/
Postat av: viktoria

va bra att dom blev bra :D haha.. jaså? fan va kul!! nej det ska du verkligen inte vara.. ska du ställa upp då? :D

2008-10-29 @ 19:12:51
URL: http://vikz.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback