god kväll!

precis hemkommen från mässan. det gick bra! vi fick ihop lite över tusen kr till klassen vilket inte är helt fel :) det får vi göra något kul för. plus våra drickspengar ;) själv klippte jag två st. en tjej som jag klippte gick på c4 skolan och hon skulle tydligen vara med i nåt uppträdande typ en kvart efter att hon satt sig i stolen och det trodde hon att hon skulle hinna. haha det gjorde hon såklart inte. hoppas det gick bra för dom ändå :) hehe.

innan mässan var jag ju och shoppade lite presenter. blev även örhängen och nagellack till mig själv :) och så lånade jag hem en jättefin fransklänning från jobbet som jag funderar på att ha på sgif-festen. nackdelen om jag köper den i sbg är ju att halva festen har den på sig. inte så kul. så vi får se hur jag gör. väntar på att min klänning från stylebystars ska komma så jag kan bestämma om jag ska behålla den eller inte :) hittade hela sex paket till syrran, och ska köpa ett till imorn. gud vad jag skämmer bort henne... haha.

nu ska jag lägga mig i sängen med min påse vidoemixgodis (förlåt viki, hemmakvällspåsegodis) och titta på vänner. har sett klart alla sex and the city avsnitt nu. det känns hemskt. höll nästan på att börja gråta när det var slut. haha! så nu väntar jag med spänning på att filmen ska hamna i brevlådan. men som sagt, nu ska jag börja på vänner igen :)

god natt!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback