...

Hört det ryktas om att jag är dålig på att uppdatera? haha, det stämmer ganska bra. Jag säger det nästan varje gång jag skriver att jag ska bli bättre på att uppdatera men det händer aldrig. Jag hade min glansperiod vid påsk någongång och jag älskade det. Ställde klockan en halvtimme tidigare bara för att kunna blogga. Det kommer nog aldrig hända igen men jag ska iaf försöka att bli bättre. På allvar denna gången :)

Idag har kag både varit duktigt och mindre duktig. Vi kan börja med det mindre duktiga. När jag kom hem från skolan sov jag mellan klockan 2 och 6. FYRA TIMMAR! kan ni fatta att jag sov bort fyra timmar av en underbar, nästan ledig dag? Shiet. Ångrar det sjukt mycket. Brukar oftast sova när jag kommer hem från skolan men inte så länge. Max två timmar sen får det vara nog. haha, skönt va det iaf :) Vad har jag gjort som varit duktgt då? Jo, jag tog tag i mitt liv och skre klart uppgiften i svenska och skickade in den idag trots att hon inte satt ngt datum för när den skulle vara inne. Kändes bra att ha den ur världen. Och när jag ändå var igång så tyckte jag att jag lika gärna kunde skriva lite i min loggbok till projektet som jag inte gjort på år och dar. sagt och gjort, fick ihop mer än en sida, hade mycket att berätta :) Så just för tillfället är det inget jobbigt som hänger över mig, SKÖNT :D

Nu kom Palle så nu får jag vara social :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

både jag och emma är jättesugna och jag skiter i skolan den dagen=) pusspuss


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback