det närmar sig med stormsteg...

Snart är det dags för gesällprovet för min del! Eller snart och snart... i maj avlägger man det praktiska.. men det är ju faktiskt bara 7 månader dit och det går snabbt. Har börjat fundera lite på vad jag ska ha för modeller och sådär.. Idag hittade jag iaf min finish/fönvågs modell. En söt 80-årig farbror som Malena ska ha nu när hon gör sitt i november :) De känns himla skönt att ha hittat honom eftersom den modellen är det svåraste att hitta. Har även börjat tänka lite på vilka modeller jag kan ha till de andra momenten men inte riktigt kommit på det än. Det är svårt det där :)

För övrigt har jag varit på salongen idag :) Kul kul. Dock har jag haft det ganska lugnt. Endast två kunder idag, en herrklipp och en klipp och färg. En avbokad också. Men det kan vara ganska skönt ibland :) Fick min nya sax idag. Superskönt. Har klippt med min gamla avlagda alldeles för länge.. Känns däremot sådär att punga ut 2500:- för en liten sax :/

Nu blir det tacos till middag och sedan tänkte jag ut och röra på mig lite, kanske går en runda till ica och köper ngt gott? :) Så får det nog bli. Vad ska ni göra ikväl

Kommentarer
Postat av: Jennie

oj ja, de ska komma snart :) har bara inte blivit tid till :P


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback