Vi vann!

Det blev vinst ikväll. 5-1 vann vi med. Fast det var vi som gjorde alla målen. Nina gjorde nämligen ett snyggt självmål i sista minuten. Och de roliga var att Nina sa innan matchen att hon kände på sig att hon skulle göra mål. Dock sa hon inte i vilket mål.... haha :D

Nu ska jag lägga mig och titta på Scrubs sen ska jag sova. Sovmorgon till 10 imorn så jag behöver inte ta bussen förrän klockan 9! Sjukt skönt! :) brukar gå upp vid halv 6-6 annars, men imorn blir det 8. Det kallar jag sovmorgon!! :)

image826

Kommentarer
Postat av: ems

åh. så du ska vara kvar på ritz också? vad roligt! :)
jag har sökt på IFÖ, vilket inte ser ljust ut då de oftast håller sig till de som varit där och jobbat förut. och så har jag sökt feriejobb genom skolan, men har inte fått besked. för några veckor sedan skickade jag även in en ansökan genom mammas jobb, så äldreboende/handikapp och hemtjänst typ :) får se vad det blir!


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback