Tråkiga måndag...

Hejsan!

Då var det måndag igen... jag hatar måndagar. Men vem gör inte det? Hela veckan framför sig... och inte blir det bättre av att vi har fått sjukt svåra samhällsuppgifter som vi ska lösa. Det sista som händer i den kursen ifs, men ändå! Jag vill ha sommarlov nu! och jag vill ha Kreta nu. Jag längtar snart ihjäl mig.

Idag har vi haft finishklippning i skolan. Pappa fick ställa upp som modell. Efter det gjorde vi läggningar. Börjar bli en aning tjatigt nu men idag lyckades jag iaf. inte varje dag det händer att man blir nöjd med en läggning :)
Ikväll blir det träning och fika. Vi vann matchen igår förresten. Gött :) Kul att det har börjat så bra för oss! Vi har redan vunnit dubbelt så många bortamatcher, dvs 2/2! förra året vann vi ju endast en borta match, men vi vann istället alla hemmamatcher :)

Vad gör ni idag? :)

Kommentarer
Postat av: emma

tack saa du ha! =)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback