Vet ni vad? Det blev både Lund och Malmö! :)

Det var verkligen en lyckad shoppingdag idag.  Jag hittade dock inte allt på min lilla lista med jag är nöjd iaf :) Det var ju meningen från början att vi skulle till Lund, men när vi hade varit där i fyra timmar så ringde mamma och frågade om vi inte skulle köra till Malmö och titta lite. Så det gjorde vi :) Var inne på det mindre Monki där, men tyvärr hittade jag inget.. Typiskt.. Men det får väl bli en annan gång :) Jag ska snart ta foto på allt jag har köpt och lägga upp här. Ska bara äta lite våfflor först :)

Här är lite bilder från idag:

image712
Palle och jag i bilen påväg dit.

image713
Jag och min chailatte på espressohouse :)

image714
Jag åt kycklingwok med nudlar till lunch.


Vad har ni gjort hela dagen?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka mysiga bider :)
Idag har jag bara pluggat och pluggat, fast dagen har varit ganska okej ändå :)
Ha en skön kväll!

Postat av: Marie

åh, chai latte är så gott!

2008-03-27 @ 21:59:10
URL: http://elinmaries.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback