Honey I'm home!

Hejsan :)

Nu är jag hemma igen från matchen. Den gick ganska så bra men slutade tyvärr med förlust. Fast det är inget vi deppar över eftersom de spelar i ngn div högre än oss och vi spelade bra.

Fick precis ett "påskägg" av palle. En stor påse godis :) Gott gott. Synd bara att jag lovade mig själv att inte äta godis idag... ;) Jag ska nog köra och köpa lite vindruvor sen, är så sjukt sugen på det! Har varit det ända sedan igår kväll men då var det ju inte öppet någonstans... Tur att frukt är så himla gott så man har ngt att snaska på på vardagarna :)

Vad har ni för er?

image649

Kommentarer
Postat av: anna

jag deppar över en förlust för liverpool. riktigt surt.

Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-23 @ 17:13:00
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag åt vindruvor igår, bara för att vara riktigt elak ;)

2008-03-23 @ 17:13:38
URL: http://imbarbie.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback