Hemma igen!

Nu är jag hemma från jobbet igen... Har varit en lång dag. Men mycket pengar blir det :) Fick även lön idag ju, så nu kan jag shoppa loss på torsdag :)

Hände en lite roligt grej idag tycker jag... Ni vet serien vänner? Dom sitter ju alltid på samma café varje dag, och har alltid samma platser i soffan. Exakt så är det ett gäng gubbar som gör hos oss. Dom kommer varje dag runt fyratiden och sitter alltid vid soffan längs väggen :) Och i vänner så börjar ett avsnitt med att det redan sitter några andra på deras favoritplats, och precis så var det idag! När gubbarna kom in genom dörren och upptäckte att det redan satt några på "deras" plats blev de helt paffa och bara tittade på varann :) Sen gick de tysta och satte sig nån annan stans, men så fort deras soffa blev ledig flyttade dom till den :)

Haha dom är så söta! Nu ropar mamma att maten är klar.. Brb ;)

Kommentarer
Postat av: Andzela

Japps det har jag :)

Postat av: Oskar

Sv: hahaha!

2008-03-25 @ 19:34:36
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback