Godmorgon!

Tycker att jag är uppe ganska tidigt för att vara en ledig dag. Men det är så skönt att komma upp i tid! Man hinner med så mycket mer under dagen då :) Idag hade jag tänkt att jag ska ladda mp3n och ut och gå en runda (om det slutar regna ngn gång vill säga). Sedan har jag inte en aning om vad jag ska göra. Ikväll ska mamma och pappa ha gäster så då blir det iaf god mat hemma :) Pappas fläskfilégryta med chili creme fraiche, broccoli och soltorkade tomater med klyftpotatis till. Den är god den :) Till efterrätt har mamma gjort en chokladkaka med 78% choklad :)

Super skönt att det är lov nu iaf. Jag ska njuta som bara den fram tills tisdag, för då börjar jag jobba :/ Men jag behöver verkligen pengarna så jag får väl bita ihop..

Vad ska ni göra idag? :)

image572

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

Idag ska vi köra på en slappfredag med massa gotte och en massa filmer! :D

Postat av: Helena

Godmorgon! Svar: Det är så mysigt med lång frukost när man har tid. Ha en bra långfredag!

2008-03-21 @ 10:30:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback