God morgon!

Idag är jag minst sagt uppe med tuppen :) Ska ju jobba... Och jag vet inte om jag börjar klockan nio eller tolv, haha. Så jag får väl vara där vid nio och börjar jag tolv så får jag åka hem en stund :) Det är värsta snökaoset här. Eller kanske inte om man jämför med er som har 3-4 dm snö, men det är sjukt mycket mer snö här idag än vad det har varit innan. Iaf här hos Palle. Jag bor nästan 3 mil härifrån så jag hoppas att det inte är lika mycket snö hemma hos mig :) Och jag hoppas verkligen inte att det snöar på torsdag när vi ska köra till Lund och shoppa.... :/

Vad händer mer idag då? Jag jobbar förmodligen till tre (eller till sex om jag börjar tolv), och efter det hade jag tänkt att jag ska ut och gå en lång runda. Vi hade ju ingen träning igår så jag måste verkligen röra på mig... Bara det inte snöar en massa för då skiter jag i det. Och efter det ska jag inte göra någonting, så vi får se vad som händer :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback