Tillbaka!

Hej allihopa!

Nu är jag tillbaka och har tänkt att jag iaf ska försööööööka att hålla er uppdaterade :) Men vi får se hur det går med det ;) Att jag skriver detta inlägg är iaf ett framsteg. Jag och Truls har precis fikat lite. Mamma och pappa är i Grekland för er som inte vet det, så jag är hemma själv i två veckor. Eller jag har varit själv en en vecka nu så det är bara en kvar.

Har inte mycket mer att skriva om just nu. Jag vet att några av er väntar på att jag ska ladda upp bilder från min och palles resa till Kreta, men det kommer tyvärr inte att dyka upp så mycket bilder här utan ni får kika in på bilddagboken istället där jag heter Nathalie89. Bilderna börjar på den 31 maj.

Pusshej!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback