Första dagen avklarad :)


Yes, idag har jag jobbat min första dag på Schack matt (en butik med märken som veromoda, only, espirt m.m för er som inte vet) Det gick kanon tycker jag! Allt hände idag och jag fick testa på det mesta med både presentkort, bonuskort, hemlåning, byten, tillbakalämning och sådär, så det var roligt :) Känns som att det här är ett jobb som passar mig perfekt ;)

Alldeles strax ska jag packa ner lite saker, och sedan ska jag köra och hämta Emelie i Åhus och sedan ska vi vidare till My i tyringe. Och ännu senare så ska vi hem till Viki i Hässleholm och sova där eftersom imorn kör vi ju till Göteborg och Liseberg! Tjoho! Ska bli dökul :) Vi ska köra min lilla röda faran, får se hur det går ;)

Puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback