Shopping

Igår var jag i Helsingborg med familjen för lite shopping på IKEA och väla. Funderade ett tag på att köpa en massa orange detaljer till mitt rum på ikea (har turkosa nu) men ångrade mig i sista stund. Och nu har jag ångrat mig igen. Hade varit tufft och annorlunda med orange matta och gardiner! :) Köpte iaf med mig en tavla hem, samt ljus och väggdekoration (den som alla har).

 



Inne på väla blev det mest shopping på gina eftersom det ligger så långt från där jag bor och jag inte besöker det så ofta. Kom ut därifrån med 6 plagg för under 500-lappen! Här snackar vi billigt! Det var ju slutrea där så de mesta reaplaggen kostade 49:-, perfekt! :)

   
  
(klicka för större bilder)



Bild 1. Röd kjol med knappar, 49:- ord. pris 249:-
Bild 2. Röda kjolen igen. Vit tee med tryck, 99:-
Bild 3. Blommig topp med rygguringning, 49:- ord. pris 149:- (Shortsen är de nyinköpta från MQ)
Bild 4. Vit/grå tee (H&M), 49:- ord. pris 99:-. Marinblå chinos, 199:-
Bild 5. Röd/vit randigtopp, 49:- ord. pris 99:- (och så chinosen igen)
Bild 6. Blommig chiffon klänning, 49:- ord. pris 249:-


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback