God morgon :)

Ska alldeles strax köra till jobbet men tänkte att jag skulle uppdatera lite först. Idag känns det inte lika tungt att köra till jobbet eftersom det är jättemolnigt. Igår var det dock värre. Stekande värme i serveringen, blå himmel och en massa strandklädda kunder som kom in och köpte frallor att ha med sig till stranden. Det kändes INTE bra. Men jag hade tur och fick sluta redan klockan två så då begav jag mig ner till tredenborg och solade och badade i ngn timme :)

Ikväll är det dags för match igen. Tre hemmamatcher på en vecka, inte illa det. Hoppas det går bättre idag bara. Eller det SKA gå bättre. Ramdala ikväll, och Listerby på fredag. Inga lätta matcher men vi är starka på hemmaplan. Innan matchen i fredags hade vi inte förlorat hemma på två år. Ganska bra ändå. Roger säger att nu ska vi slå det rekordet och inte förlora en hemmamatch på minst 20 matcher :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Misen

Jag ska visa min bror runt lilla Nyköping!


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback