En förbannelse över svarta led?

Det är nästan så att man kan tro att någon har lagt en förbannelse över Svarta Led, våran hemmaplan. Det är ju nämligen så som jag tidigare har sagt att vi inte hade förlorat en enda hemmamatch på två år fram till i fredags då vi förlorade mot Ronneby. Igår var det dags för en ny förlust på hemmaplan. Det låter som en bortförklaring men det var en orättvis förlust. Vi hade hela matchen och dom hade i princip ingenting. Men i slutändan är det ju målen som räknas tryvärr, och igår hade vi inte turen på vår sida. Vi tar nya tag och ser fram emot matchen på fredag! Då ska vi väl ändå lyckas vinna?

Och på tal om otur så hade jag en väldans otur igår. Jag kände redan på uppvärmningen att det var något som  störde i baksidan av högerlåret men tänkte att det nog inte var ngt med det. Men 35 minuter in i första halvlek så skulle jag slå en frispark och då small det till. Aj aj aj, en sträckning i baksidan av låret. Kunde inte fortsätta i andra utan fick istället sitta vid sidan av och se målen rulla in. Det är nog förresten det värsta som finns, att sitta vid sidan av och inte kunna göra något. Jag menar, är man inne på plan och spelar så kan man iaf försöka göra något av det och kämpa vidare men på bänken kan man inte det. Men min tröst i förlusten blev väl iaf att jag inte var inne på ett enda bakåtmål... Om man nu ska se det positivt.

Snart dags för träning, det blir dock till att titta på för min del idag. Imorn ska jag på någon laserbehandlig för sträckningen. Hoppas att det hjälper bra så att jag kan vara med och spela på fredag... Vill verkligen det!!!


Pussohej

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback