Tävling hos Kelly!

Söta Kelly tävlar ut denna superfina väska i sin blogg, och jag är självklart med och tävlar :) Vill du också ha en chans att vinna den? Väskan hade varit perfekt för mig då min gamla Friis sjunger på sista versen tyvärr. Har letat efter en ny men eftersom utbudet av just Friis inte är det största här i lilla Sölvesborg går det inte jättebra... :/ Dessutom är den otroligt snygg och stor så man får plats med allt man vill ha med sig :) Tänk att ha den med sig till Kreta när jag och Pallux ska dit den 31 maj? Hade ju varit värsta lyxen ;)


image523
och eftersom Kelly älskar "shabby chic" stilen så gjorde jag en liten shabby chic inspirerad bakgrund ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag har bokat tid nu. Den 14 kmr jag :) Jag hade tänkt göra mkt blont då. men är ju ganska mörk nu, så borde jag göra någon "urfärgningsgrej" eller ngt innan, så att det går att lägga blont i ? ;) kram

Postat av: Nea

Vid tolv tiden :) Ja, färgade det mörkbrunt i mitten på december. Fast har blekts en del, så är liksom bara "brunt" nu. kram

2008-01-30 @ 17:44:41
URL: http://linneapersson.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback