sjuk

Hej!

Idag är jag sjuk och hemma från skolan. Visste att det var något som inte stod rätt till igår. Fick plötsligt världens huvudvärk och blev varm som en kamin. Somnade som en stock på tåget hem, trots en bredvid mig och en framför mig. När jag vaknade av "Nästa uppehåll: Sölvesborg" upptäckte jag att jag tom sovit med munnen öppen, haha. Jo men mycket riktigt så hade jag feber när jag kom hem. Så jag la mig och sov tills Pallux kom halv sju och väckte mig.

Så idag har jag sovit läääänge :) Skönt skönt. Imorn kan jag dock inte vara hemma för vi ska ju ha färgkurs i skolan, och jag måste gå på den! Inget jag vill missa. Och dessutom är det ju jag som står för vår grupps modell också, så nej tack, ingen mer sjuka nu.

Idag ska jag alltså bara ta det lugnt. Är hemma själv dessutom, ett stort plus! Ska kolla vänner och titta bloggar hela dagen :)

Puss!

image508

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback