Klippningar, hemmaspa och frukt

Hej igen! :)

Har inte blivit mycket bloggande idag eftersom jag har plöjt mig igenom en stor del av vänner säsong 2 idag. Dvs legat i sängen exakt hela dagen. Men vid sex fick jag ta mig upp för då kom Sofie och Josse som skulle bli klippta :) Dom är roliga dom två. Dom ska till Indien nästa fredag och idag fick dom reda på att man måste ha visum för att komma in i landet, och ett visum tar ca tre veckor att få hem :/ snacka om panik. Så dom får troligen köra till sthlm imorn för att fixa det :) haha.

När dom gått hem la jag mig i badet och hade ett eget litet hemmaspa, kände mig så ofräsch efter att ha legat i pyjamas hela dagen. Så jag skrubbade hela kroppen, gjorde hårinpackning, ansiktsmask, rakade benen och smorde till sist in mig med lite bus :) Så nu känner jag mig tiptop :)

Nu sitter jag här och har gjort mig en stor frukttallrik bestående av clementin, päron, bana och äpple, MUMMA! :) ska snart gå och lägga mig i sängen igen och fortsätta mitt vänner-tittande :)

image509


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: alexandra

det är ingen fara. lycka till imorgon. :)

2008-01-15 @ 23:29:26
Postat av: Jennie

hm.. dte vet jag inte riktigt..
Men när du laddar upp den kan du ju välja vilken px du vill ha, 400 px 600 px 800 px osv.. prova ta 900 el 1000 :)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback