Jag längtar...

Jag längtar efter sol och värme. Bort med den här jäkla kylan.. Snö tycker jag är mysigt så länge det är plusgrader, men den här jäkla kylan orkar jag inte med... Usch! Har jobbat idag med, sista dagen på min "femdagarsintervall", skönt! Kommer bli underbart när lönen kommer. Har lovat mig själv att jag ska få beställa parkasen från H&M då, men ska jag satsa på en svart eller grå?

Imorn är jag ledig, första vanliga dagen på lovet som jag är ledig. Har ju bara varit ledig de röda dagarna annars. Dock är det ju sista dagen på lovet imorn :/ Känns inte alls roligt. Nu ska jag iaf snart hem till Palle, så ska vi mysa och äta kladdkaka som jag tog hem från jobbet (syndar lite idag). För övrigt har Palle tagit tag i sitt liv och ska börja plugga på Komvux imorn. Det glödjer mig eftersom jag har varit så trött på att han inte gör någonting alls.


Kan det inte bli det 31 maj klockan 15.30 nu? Vid den tidpunkten sitter nämligen jag och Palle på flyget mot Grekland.. ;)

image495

Kommentarer
Postat av: vikkan

haha men det var vår sista krängardag, imorgon är det stenhård "diet", alltså inga onyttigheter ;D see you sooon


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback