Inget lov här inte...

Hej!

Nej det är inte mycket till jullov för mig detta. Har jobbat hela denna veckan, och ska även jobba imorn. Plus att jag jobbade i mellandagarna.. Puh.. Just nu känns det inte alls bra. Känner att jag hade behövt vila lite innan skolan börjar, men det kommer bli underbart när pengarna kommer in på kontot den 25, då jäklar! Ska lägga undan lite till resan men resten ska jag bränna fort som tusan :) tror inte det blir några problem.. haha.

Ikväll ska min familj hem till Palle och fira trettonafton, om nu det är ngt att fira? Vi ska iaf äta gott och sådära :) Men för min del blir det ingen efterrätt eftersom jag har börjat mitt nya liv nu. Och tro det eller ej men jag har klarat det bra hitills, fastän att jag har jobbat bland en massa kakor och semlor varje dag :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: vikkan

vi kör på det stenhårt nu!! beach 08 ;)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback