Ge mig vår!!!!

Gud vad jag längtar till våren. Tränade i spöregn ikväll vilket är det värsta jag vet. Nej ge mig vår och sommar.

Jag är speciellt sugen på att handla nya vårkläder. Ge mig en paperbagwaistkjol, orangea strumpbyxor, ett svart AA-fodral, en snygg parkas, massa härliga sjalar i olika färger och former, en satinjacka, vita tygskor, söta skor i alla former för den delen, mönstrade klänningar, axelremsväskor i härliga färger, en "sjalluva", nya lacktights, fjädrar och paljetter.... denna listan kan göras lång.

God natt

Kommentarer
Postat av: Karin

nej jag har inte ens klippt en centimeter

Postat av: Karin

haha min kompis sa faktiskt idag "ooj vad ditt hår har växt" har nog aldrig varit så långt:p

2008-01-24 @ 19:09:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback