Frisk!!

Jajemänsam, nu är jag frisk! :) Skönt.

Salongen idag. Riktigt rolig dag. Slingade och klippte fasters hår. Det hände dock en liten olycka. När hon satt i shamponeringen och väntade på att de översta slingorna skulle bli klara rann det tydligen ner blekning imellan mina foliépaket, och vipps så var det snygga orangea fläckar PRECIS där hon har benan, haha... Men det fixade jag lite snabbt med 5CB och lite 4N :) Efter det kom Josse som inte var alls nöjd med sitt hår efter att ha slingat det på Capelli för 1200 spänn. Så jag gav mig på det och efter en och en halv timme var hon blond och jättenöjd med sitt hår. Allt detta för endast 300 kr. Billigt och bra :) "Jag ska aldrig mer byta frisör" lovade hon innan hon gick :)

Blev till att sluta lite tidigare idag eftersom alla var klara vid lite över fem, skönt! Och när jag var påväg till bilen slog det mig gensat att jag för tusan inte hade ätit något sen klockan nio imorse. Aj då. Så jag gick snabbt in till Resta och köpte mig en gyrossallad UTAN dressing (eftersom jag har blivit nyttig;) )

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli åtta så jag kan dra mig utåt gymet för lite spinning och styrka med laget ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hm.. konstigt.. gör den i 1000 Px då o sen tryck posta bild o sne ta url o sen lägg in den igen i stilmallen. vet inte hur jag mer ska kunna hjälpa dig sen, du får annars göra själva bilden större innan du lägger in den på blogg.se :)

Postat av: Jennie

nej asså jag gjorde ju min i stor storlek redan från början i photoshop, sen fick jag ändå göra den i större storlek i bloggen, laddade upp den i 900 px o la sen in i stilmallen o sen var den så stor

2008-01-18 @ 13:25:16
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: annika

skönt att vara frisk igen :)

2008-01-19 @ 14:35:08
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: Erica

Haha nej, så illa är det inte :P Men mamma och pappa är inte hemma just nu :P

2008-01-20 @ 20:23:22
URL: http://chiwicoz.blogg.se
Postat av: SANDRA

vad bra att du är frisk!

2008-01-21 @ 12:18:40
URL: http://eyeliner.tjejsajten.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback