älskade MQ!

Idag var jag på MQ's rea. Den affären kan man bannemig alltid lite på! Vill nog påstå att MQ är min favoritaffär. Och ni kan då förstå hur arg jag blev förra veckan när jag glömde bort tiden för "vip-rean" (för silver och guldmedlemmar) som startade klockan 8 på morgonen. Har fortfarande inte förlåtit mig själv för det... Men idag tog jag iaf mig tid, och jag hittade en hel del, men eftersom jag just för tillfället inte är jätterik så var jag duktig och köpte endast en svart sidentunika/blus eller vad man nu vill kalla det från Stockhlm :) Fin fin den. Och på tal om det så har jag fortfarande inte visat mina fynd jag gjorde i Karlskrona på mellandagsrean... :P

Imorn börjar skolan igen och jag vill verkligen INTE. Dessutom börjar den med ett beep-test klockan 8 imorgonbitti. Fyfan. Jag kanske borde ta en sovmorgon? Tål att funderas på iaf..

Puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback