Morgan Pålsson - världsreporter

Eftersom jag älskar HippHipp över allt annat så var denna filmen bara ett måste för mig, HippHipp-gängets första långfilm alltså. Så den har jag och Palle alltså varit och tittat på ikväll :)
Det började dock inte så bra. Har man beställt biljetter måste man hämta ut dom en halvtimme innan filmen börjar och vi klev in genom döddarna två minuter över 6, och gick och ställde oss i kön. Vi kom fram efter fem minuter och de hade då raderat vår bokning eftersom vi inte var där i tid. Hallå, skulle vi ha trängt oss genom kön? Ohh, jag blev så arg. Han sa att de redan hade sålt våra platser men det visade sig att han ljög eftersom vi fick de platserna vi hade bokat, haha. Så det var ju tur. Sedan skulle vi köpa popcorn och då visade det sig att de inte tog kort, så palle fick springa till bankomaten och ta ut pengar och där stod jag med hela kön bakom mig... mindre roligt.. Och som pricker öven i så kom det en tant och satte sig bredvid mig som luktade så mycket rök så att jag seriöst fick svårt att andas. USCH!

Men filmen var iaf bra. Hoppas att de gör en film med bara Tiffany Persson med, det hade varit klockrent :)

image529

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Nattie.

Du, jag tänkte höra om du kan och har lust att fixa en frisyr på mig till balen? Givetvis mot betalning i sådana fall. Du kan väl höra av dig om du är intresserad?

Postat av: EVELINA

den vill jag se =)

2008-02-25 @ 21:41:13
URL: http://metrobloggen.se/evelinaas
Postat av: Erica

Hej.

Jag har balen den 9:de juni, på måndagen. Har du någonting inbokat den dagen? Jag har inte riktigt bestämt mig än, exakt hur jag ska ha håret men sådana korkskruvar eller vad det heter hade jag tänkt i alla fall. Men är det så att du har tid att fixa mitt hår så har jag nog lyckats bestämma mig helt och hållet :P

Kram!

2008-02-25 @ 22:02:21
URL: http://chiwicoz.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback