Loooooov

Skönt med lov. Nackdelen är dock att jag bara sitter hemma och glor. Brukar ju jobba röven av mig på vartenda lov annars, men detta lovet har jag sagt att jag ville vara ledig. Trots det sp hamnda jag på Ritz igår. Inte för att jobba utan för att snacka skit med mina kära kollegor :) haha. Kan helt enkelt inte hålla mig därifrån.. :)

Idag var jag duktig och ställde klockan på halv 10 för jag tänkte att jag skulle gå ut och gå en runda. Men eftersom vädret inte var alls lika fint idag som det vat igår blev jag sur och sket i det. Så nu sitter jag här istället. Ska snart köra till palle för att klippa sisådär 200 människor... Det är inte alltid roligt.

Annars har det varit en lugn vecka och helg. Tog spruta i fredags, mot livmoderhalscancer. Jag är fruktansvärt rädd för sprutor, jag hatar det. Kul att jag ska ta en till om två månader, och sen ytterligare en om sex månader. Höjdpunkten med det hela var ändå när Emelie sa precis innan jag skulle åka från skolan för att ta sprutan att det var några tjejer som hade dött av det vaccinet. Tack Emelie sa jag och sen gick jag.

Nu ska jag tvätta bort smörpaketet i mitt hår. Puss!

Kommentarer
Postat av: vikkan

har du återuppstått vännen ;D


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback