vad händer sen?

att vi kanske (förmodligen) inte har något lag kvar nästa säsong kan göra mig gråtfärdig. jag tycker att det är så otroligt sorgligt. säkskilt eftersom roger har sagt att han kan tänka sig att fortsätta träna oss om vi får ihop ett lag. jag blir så ledsen på alla som säger att dom ska spela, men ändå skiter dom i att komma på träningarna. jag har inte heller varit på många träningar nu i vinter men jag har iaf alltid hört av mig till roger och sagt det och haft mina anledningar. det räcker inte att komma och börja träna i mars, april för då kommer det inte finnas något kvar. och är det så vi vill ha det? inte jag iaf... att börja i något annat lag har aldrig funnits i mina tankar. en gång svart alltid svart. men nu har jag fått börja tänka om. vill jag fortsätta spela fotboll? JA! och då måste jag förmodligen flytta på mig :( eller vi. för vi är många som drabbas.

Kommentarer
Postat av: juliuua

vad ska vi göra nattie?

2008-12-04 @ 20:48:02
Postat av: juliuua

vad ska vi göra nattie?

2008-12-04 @ 20:48:25
Postat av: Nathalie

jag vet inte julia :( det är så tråkigt!


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback