klipp, plugg, idol och victoria beckham

Hej allihop.

Idag är jag inte på jättebra humör. Anledningen till det är gårdagens match. Ska inte gå in på detaljer, men det känns surt att förlora en sådan vikig match när vi gör tre mål pch motståndarna egentligen bara två. Men men, vi kommer igen i kvalet...

Idag, skola som vanligt. Jag hatar måndagar; segt att gå upp, våran längsta dag (15.15, hemma 16.30). Idag var det extra segt att gå upp eftersom jag inte sovt ut ngt i helgen, jobbade i lördags 9-15, gick upp vid åtta. och igår var det ju match och vi hade frukost med laget innan det så det var bara till att snällt stiga upp halv 9.

Nu har jag precis klippt min kära lagkamrat Anzo :) Världens längsta och finaste har hon :) Nu ska jag plugga lite på hudprovet som vi ska ha i Makeup kursen på onsdag, sen blir det tv hela kvällen; idol och Victoria Beckham "dokumentär".

Puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback