Coffee house och bad

Hej!

Redan i skolan eftersom mamma och jag körde min bil hit till kristianstad, och hon börjar innan mig så här sitter jag. Någon idiotsjuka har hoppat på mig, bara sådär. Har ont i halsen och mår illa, snygg kombo. Ska förmodligen följa med Viki hem till Hässleholm efter skolan, om jag mår lite bättre vill säga :)

Igår blev det ändrade planer, träningen ställdes in och vi fick ett meddelande från coach som lät ungefär såhär  "vi träffas på coffee house 18.30 för en fika och efter 19.15 har vi tillgång till badhuset för lite rehab av era slitna kroppar". Mycket uppskattat! Dock blev det inget plugg på litteraturhistorian (vilket btw är helt onödigt!), så jag får råplugga i helgen istället.

Puss!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback