hemmaspa

nu har jag precis legat i badet en stund, skönt! Hade Davines inpackning i håret, och en djuprengörande, självvärmande mask i ansiktet. Hade mitt Davines ljus tändt också, som tydligen ska lukta kärlek :) (hur nu det luktar?)

image392


Nu ska jag lägga mig och titta på vänner igen. Har gjort det hela dagen (förutom när jag sov) Har varit så himla trött hela dagen idag. Imorse när jag åkte till skolan sov jag när vi körde förbi min hållplats så jag fick åka med ända till resecentrum och ta en stadsbuss till skolan. Kom 20 minuter försent, men sånt händer! :)

Sista skoldagen imorn för denna veckan, ingen jobbig dag heller. Har frisör och makeup hela dagen :) På torsdag är det ju invigning av de nya salongerna och på fredag är vi helt lediga :) Ska bli skönt med en lång helg! Och bäst av allt är att jag inte ska jobba på lördag, och vi har ingen match heller = HELT LEDIG. Det var ett ganska bra tag sen jag var helt ledig på en helg, så det ska bli underbart :)

Sov så gott! :) Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: muffs

vilken skola går du på? :)

Postat av: Nathalie

Muffs: på milnergymnasiet i kristianstad :)

2007-10-17 @ 15:29:14
URL: http://nathalieelina.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback