Äntligen hemma

Nu är jag hemma igen. För er som undrar varför jag missade det första tåget så var det så att jag inte hade några pengar uttagna, och det tar ganska lång tid att gå från Palles till banken och sen till stationen. Så jag tänkte att jag lånar en cykel. Men när jag skulle cykla, 20 minuter innan tåget gick, så var helt plötsligt inte Palles cykel i garaget och jag hittade ingen nyckel till varken hans mammas eller pappas cykel och Palle svarade inte i sin mobil. Kul va?

Jag blev skitarg. Gick och köpte mig en Brämhults jordgubb/apalsin och en veckorevyn. Lite bättre humör. Nu sitter jag här och väntar på att jag ska få ork till att ta itu med alla läxor och prov vi har tills på måndag och tisdag. Hur mycket som helst. Till måndag: Inlämning av stilanalys, From prov. Till tisdag: Samhällsprov, inlämning av reklamanalys. Plus att vi har den stora reklamkampanjen som vi måste börja ta itu med. Och en himla massa annat. Trött på skolan, någon?


hejdå.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback