tisdag

Hallå hallå. Har precis tagit en dusch för att tvätta bort sjukan lite, om man nu kan det? Iaf känns det lite bättre :) Sitter här och dricker en stor kopp varm mjölk med menthol/eukalyptus halstabletter och honung i. Inte särskilt gott men ack så bra. Känner riktigt hur halsen lenas och hur det täppta näsan öppnar sig, haha :D

Har absolut inget att göra idag. Hatar att vara sjuk! Visst är det skönt att vara ledig men det finns absolut inget att göra, och att åka ner på stan och kolla i affärer är ju bara till att glömma.. Men jag hade iaf tänkt att jag skulle köra ner till ica lite senare och köpa mig ett stort marabou nonstop (min nya favorit) och kanske beställa en kebabtallrik, bara för att lyxa till det lite och tycka lite synd om mig själv ;) Har inga vänner avsnitt kvar att titta på heller :P tråkigt. Så det får väl blir disneychannel hela dagen antar jag ;)

image416     image417

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback