Söndagsångest

Usch vad jag hatar söndagar egentligen. Det enda jag tänker på hela söndagarna är att ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt för imorgon är det skola och så har jag en hel vecka med skolgång framför mig.... BLÄ! Och idag är det absolut inte bättre för jag har suttit och skrivit en analysera och diskutera fråga till samhällskunskapen som ska vara inlämnad imorn. Dock lite stolt över mig sälv att jag gick upp halv elva för att skriva den, så nu har jag iaf den gjord :)

Blir nog lite lunch på McDonalds sen, är sjukt sugen på det! :) haha, det är inte bra. Och igår blev det thaimat, som vanligt. Det går inte en vecka utan att vi äter det 2-3 gånger. Börjar faktiskt bli lite trött på det nu..

Har även en visdomstand som håller på att ploppa ut. Gör fruktansvärt ont! :( Inget roligt alls. Dessutom säger många att den kan hålla på å växa i flera år.. KUL!

Nej nu ska jag gå :) puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback