Hallå!

Dålig uppdatering igen, men men. Vissa dagar blir det helt enkelt inte av. Idag har jag iaf varit på salongen hela dagen. Det ringde en man som ville bli klippt och jag tog mod till mig och sa att jag kunde göra det :) Och han blev så fin så! :) Sen kom Linnéa och så klippte och färgade jag henne. Jag tyckte det var dags för en riktig makeover på henne så jag färgade även hennes ögonfransar och ögonbryn + plockade dom för första gången. :)

I tisdags hade vi beeptest på idrotten, tio över åtta! Jag satt så skönt och sov i bussen, men det var bara till att hoppa av och springa ett jäkla beeptest fem minuter efter uppvaknandet, USCH! jag hatar det. Är det någon av er som har gjort beeptest? Det är verkligen fruktansvärt. Men lat som jag är så tog jag reda på hur länge man skulle hålla på för ett vg, så jag sprang bara till det. Hade nog kunnat hålla på ett tag till om jag inte varit på himla lat :)

Nu hade jag tänkt köra ner till ica och köpa mig en cola (dålig vana, i know) och sen ska jag hem och titta på vänner :) tröttnar aldrig på de! så jäkla bra.

ha en bra kväll allesammans! :) puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback