My saturday night

Jahapp, då var det samma visa ikväll som igårkväll. Här sitter jag och PLUGGAR (japp du läste rätt) Fast idag är det dock inget svenska arbete jag skriver, utan idag pluggar jag på körkortsteori. Känner att jag verkligen behöver det. Och den riktiga anledningen till varför jag gör det just ikväll är att jag drömde inatt att jag kuggade på teoriprovet, det var ingen rolig dröm. Så därför vill jag vara väl förberedd när det väl gäller ;)

Annars idag.. Jag har jobbat på fiket. Börjar trivas mer och mer. Kommer bli riktigt goa extrapengar i slutet på denna månaden. Och på tal om extrapengar så ska jag klippa fyra stycken imorn, + sling en. Det ska bli kul :)
Idag har jag också kollat på när herrarna åkte på ännu en förlust. Kanske sista året i div. 2 för dom i år? Usch nej det hoppas jag inte. Men just nu ser det ganska mörkt ut..


image215


Hur ser er lördagskväll ut då? :)

 

Kommentarer
Postat av: Karin

det blev schlager mys:)

Postat av: H

gillar det där körkortet hihi!

2007-05-13 @ 23:51:50
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: naddie.

börjar körkortet närma sig? :)

2007-05-15 @ 13:16:37
URL: http://memyselfi.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback