Love actually is all around

"När jag deppar över tillståndet i världen, tänker jag på ankomsthallen på en flygplats. Folk tycker visst att världen är full av hat och girighet, men det är inte vad jag ser. Jag tycker att jag ser kärlek överallt. Den är sällan högtidlig eller har nyhetsvärde, men den finns där: fäder och söner, mödrar och döttrar, äkta makar, pojkvänner, flickvänner, gamla vänner. Vid attacken på World Trade Centre handlade inte flygpassagerarnas telefonsamtal om hämnd. De uttryckte kärlek. Öppnar man ögonen tror jag att man upptäcker att kärleken faktiskt finns överallt"


Citat ur en av av mina favoritfilmer, Love actually.


Kommentarer
Postat av: Anonym

love actually är en av mina favoritfilmer ! Skitkul blogg har du
, hur gör du med den fina randiga layouten ?

Postat av: caroline

tittar på den just nu faktiskt! sammanträffande..

2007-05-24 @ 18:33:05
URL: http://imagine.webblogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback