Lär känna mig

1. Namn jag lyssnar till: Nathalie, Nattis, Nattie, Nattan.. You name me :)

2. Någonting jag tycker om med midg själv:
Att jag oftast är glad.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag skjuter upp saker och ting alltför länge.

4. Detta är jag rädd för: Ormar.

5. Tre saker jag vill varje dag: Shoppa nya kläder, kunna äta hur mycket godsaker som helst utan att behöva tänka på figuren (dream on), sova ut (keep dreaming).

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå på offentliga toaletter, spela fotboll med håret i ansiktet, vara utan godis i en månad.

7. Detta vill jag göra just nu: Äta  choklad och bli kliad på ryggen.

8. Bästa känslan: Att må bra och vara lycklig såklart.

9. Värsta känslan: Alla former av olycka, ensamhet, rädsla och smärta.

10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:  Humor, givmild och omtänksam.

13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
 Resa mycket, öppna en stor, modern salong i en lagom stor stad, ha en glad familj bestående av minst två barn, en hund och en snäll man (fint hus ingår också).

14. Min käraste ägodel: Svårt val mellan laptopen och mobilen.

15. Något jag vill ha i present: En massa pengar som jag kan köpa söta klänningar och skor för. 

16. Detta har jag på mig just nu: Kolla "Jag idag" längre ner..

17. Favoritkläder: Man kan aldrig få för många klänningar.

18. Favoritdjur: Hundar!


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast:
Frisörämnena såklart.
Tråkigast: Måste säga svenska pga läraren.

23. Stjärntecken: Vädur.

24. En bok jag gillar: Glöm att ni har en dotter.

25. En film jag gillar: Jag gillar fler än en film.

27. Favoritdoft: Oh, jag älskar Pumas Flowing, och så gillar jag roughberry från The body shop, M.FL!!!

28. Detta äter jag gärnaTacos, skräpmat godis och chips :) Eller jag gillar det mesta.

29. Dricker helst: Apelsin Mer, CocaCola (den "äkta") och multivitaminjuice.

30. Favoritgodis: Jag byter favorit så ofta så jag vet faktiskt inte. Men just nu är jag inne på naturgodis (cashewnötter i yoghurt, yummie..)

31. Hit vill jag gärna åka på semester:  Jag vill jättegärna till New York. Sen vill jag till Filippinerna många gånger till! Australien lockar också.

32. Färg på mina ögon: Blåa.

33. Min längd: 1,61 ungefär.

34. Jag tror på: Spöken och ett liv efter döden.

35. Jag spelar: Fotboll och pajas

36. Person jag beundrar: Victoria Beckham (trots att det är lite töntvarning på det)

37. Så här bor jag:
Hemma i mitt hus där jag alltid bott. Mamma, pappa, syster och vovve bor också där.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Alla lever för mamma tar väl hand om dem.

39. Det här tänder mig: Det beror på vad man menar med tänder.

40. Det här gör mig avtänd: Det beror också på vad man menar med avtänd.

41. Favoritfärg: Röd tror jag.

42. Favoritcitat:
Inledningen till filmen Love Actually.

44. Bästa present jag fått: Har aldrig blivit så glad som jag blev när jag fick min Nokia 3330 när jag fyllde 13, haha!
 
45. Senast köpta skiva: Kent och Alicia Keys, dock väldigt längesen.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende ärHmm.. Ja inte är det mina fotbollslår eller min haka som har en tendens till alltid locka till sig finnar iaf..

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min "putmage", och se ovan.

48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan vifta ovanligt mycket med näsborrarna.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fluga på väggen.

50. Utmanade: Ursäkta men jag förstår inte frågan?

Kommentarer
Postat av: Naddie.

eller hur, jag är riktigt sugen! Jag har en idé som nog dyker upp på bloggen inom de närmsta ;)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback