Fan va skönt!

image233

Helt underbart att allt med svenskan är över nu. Hade redovisning på mitt fördjupningsarbete för en timme sen. Nu har vi hål till kvart i tolv, mindre kul. Får roa oss med internet så länge, men jag börja få brist på fantasi vad jag ska kolla in. haha. Men guuud va skönt att svenskan är avklarad iaf. Bara två inlämningar i engelska och en redovisning i naturkunskap kvar, sen har vi sommarlooooov! Eller man kan nästan säga att det har börjat halvt eftersom vi knappt har några lektioner nästa vecka!

Ikväll är det match mot Jämshög. Får se om det blir Holjemarknad efter det, eller och jag och A bara åker hem till mig och myser. Ska ju jobba imorn.. Och efter jobbet blir det till att titta på herrarnas match, och på kvällen blir det lagdfest med grillning hemma hos Nina! :)

Vad har ni för planer inför helgen?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback