Världens bästa överraskning!

Igår när jag kom hem från träning klockan halv tio, så var A här hemma hos mig :) Gud så glad och förvånad jag blev. Helt klart den bästa överraskningen på väldigt länge :) Jag glömde till och med bort att plugga på mitt prov som jag hade i morse. Men det gick nog vägen ändå :)

Ikväll skulle det blivit simning, men icke.. Det blir tacopaj och tv istället.


Har faktiskt shoppat lite idag. Haha, så länge höll det löftet om att jag skulle spara denna månaden. Det blev dock inget särskilt, bara en ansiktsmask, ett par vita knästrumpor och en bodyspray som luktade godis :) Sen köpte jag och Emelie tre chokladbitar var i den fina godisaffären för 13 spänn. Jaha ja.. men det var det värt :)


Vad har ni för planer i helgen?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback