lagom hungrig

God mogron allihopa!

Det är nu ca 26 timmar sedan jag åt senast och jag kan säga att jag är en aning hungrig. Men jag vet inte vad jag ska äta. Jag vet iaf att jag ska äta vaniljglass med ananas sen :) Det är nog det godaste som finns, eller hur Emma? :)

Skönt att kräksjukor går över så snabbt. Har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Särskilt inte imorn, för då har vi frisörlektion. Missar man den missar man en hel del, så nej tack. Så idag ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig, så jag kan gå till skolan imorn. Får se om det blir någon träning ikväll. Kanske om jag tar det lite lugnt. Vill inte missa fler träningar nu, har missat på tok för många pga olika sjukdomar och skit :P

Ha en bra dag, så hörs vi sen :) KRAM!


Kommentarer
Postat av: Linn

glass med ananas? det måste jag prova:D

Postat av: emma grekdahl

Ja du, det kan jag verkligen hålla med om! =) puss

2007-03-06 @ 14:25:54

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback