Känns som om det var längesedan...

..jag hade en lista så jag kör en :)


Ditt fullständiga namn
: Nathalie Elina Håkansson
Vart föddes du: I Karlskrona
Ögonfärg: Blå, blå, blå
Hårfärg: Massa nyanser av blondt
Längd: 1.60
Favoritfärg som äldre: Röd eller svart tror jag
Favoritfärg som barn: Jag älskade blått. Kunde sitta i timmar och måla fulla papper med bara blå vattenfärg
Din första kärlek: Det vet jag faktiskt inte.
Din nuvarande kärlek: Alexander
Barndoms "bästis": Hanna Nyberg
Umgås ni fortfarande: Tyvärr inte
Hur gammal va du när du lärde dig gå: Hur ska jag kunna veta det?
Vad är ditt största barndoms minne : Hmm..
Vart är du uppvuxen: Sölvesborg
Vilket dagis gick du på: Jag gick hos dagmamma.
Vem var din största förebild som barn : Spice girls förmodligen
När fick du din första kyss/av vem: I fyran av Emanuel, haha.
Vad får dig att bli riktigt arg: Djurplågeri
Vad gör du om ett år: Ungefär samma som jag gör nu 
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Är jättenervös eftersom jag inser att det endast är några timmar kvar tills jag sitter på ett plan till Filippinerna.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback