en halsning fran varmen


nu har jag antligen hittat ett internetcafe i puerto galera.

idag har jag endast legat pa hotellet och i skuggan, har brant mig som fan. alla filippinare fragar vad jag gjort med mina fotter, dom ar sanslost roda. helt uppbranda. det ar ifs min rygg, mina knan och mina lar med men inget slar fotterna. kan tyvarr int lagga in bilder for vi glomde usb-kabeln.

saker jag har lart mig under de har dagarna:

  • ta inte massage pa stranden nar du brant dig. anlening? det kommer grus i oljan och man kottar upp saren. INTE SKONT.
  • solen pa filippinerna ar sjukt mycket starkare i mars an i december = det behovs hogre solskyddsfaktor an 15. tar man bara 15 blir man krafta.
  • 50 grader i solen AR varmt..
  • sen var det en massa saker till med dom kommer jag inte ihag for har spelas det bob marley for fulla muggar och jag kan int koncentrera mig for 5 ore.

sjukt billigt har med. 100 peso = ca 14,50 svenska kronor. en timme pa internetcafe kostar tex 30 peso, vilket innebar ungefar 4 kr. sla det om ni kan. haha.

langtar till shoppingen pa robinson. det ar dok nagra veckor dit me iaf..

nej nu vantar hopping i puerto galera :) ha det bra i kylan :)


Kommentarer
Postat av: Bea

usch vad avundsjuk jag blir ! Vill också ha värmeee och vita stränder !

Postat av: Jennie

låter som du har det härligt :P

2007-03-27 @ 19:29:03
URL: http://unreal.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback